snow

En ful fåtölj




Jag kan tyvärr inte svara på varför jag sitter i så oerhört konstiga ställningar. På den första bilden tänkte jag se avslappnad ut men så här i efterhand vet i fan om det ser ut att vara särskilt bekvämt?! Och på den andra bilden försöker jag sitta rakt upp och ner men den högra handens placering ser ju himla skum ut, haha. Ja det är sannerligen inte lätt att få till det här med bilder! Igår var jag hur som helst en runda på Ekeby Möbelaffär och kollade överraskanade nog på möbler! Jag drömmer mig, som ni säkert förstått vid det här laget, bort till min lägenhet och en slutsats som jag drog ganska snabbt var att fåtöljen ovan inte hamnar på någon topplista på vad jag önskar att ha i mitt framtida hem! Jag tycker den är SÅ ful! Både färgen men framför allt designen!! Snacka om att man blir osocial och helt avskärmad från resten av familjen när man slår sig ner i den här! Om ni undrar hur mina tankar på inredningsstil går så kan jag meddela att bilden nedan är en ganska bra illustration på det! En grå soffa, ett stilrent men praktiskt skrivbord och ett runt soffbord! Men när jag tittar i mitt Instagram-flöde så blir jag mest inspirerad av alla stora, härliga fönster! Jag älskar mycket ljusinsläpp och tycker det är supercharmigt med höga fönster och breda fönsterkarmar! Åh - det kommer bli så kul att få inreda mitt hem en vacker dag!!

Bild från Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0