snow

Ett omdöme


Tänkte att jag skulle ge mitt omdöme av den här produkten! Nu har jag använt den ett tag och tycker att jag kan tycka något om den. Gillar inte när bloggerskor (hör ni - jag kategoriserar mig till denna grupp, haha) favoriserar produkter efter att ha testat dem typ en gång. Men efter en månad kommer mitt utlåtande. Det som är negativt med den är att den luktar starkt efter applicering (mamma sa att hon kunde känna smak på tungan av den när jag satt bredvid), det tar hyfsat många omgångar innan den ger resultat och den är förhållandevis dyr (270 kronor). Det som är positivt är att den appliceras i duschen (man blir kvitt från kladdiga lakan och kläder), efter att man har byggt upp med den i cirka två veckor (använde den vart annan/vart tredje dag ungefär) räcker det att man smörjer in sig en gång för att se resultat igen. INGA fläckar på armbågar/knä. Det blir en fin naturlig färg - det måste jag säga är det bästa! Några frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0