snow

Fredag på stan

Dagens lunch!

Har förhoppningar om att liva upp bloggen med lite roliga inlägg i helgen.
Vi får se hur det går - vill inte sätta press på mig själv, vilket jag gör när jag skriver något sådant. Jag menar: tänk om jag inte hinner/har lust då har jag snuvat 30 personer på några fina bilder eller en rolig text! Nu har jag i alla fall städat som en tok! Källaren är dammfri skulle man kunna säga. Förutom att jag råkade suga upp en strumpa och är rädd att jag tagit sönder hela dammsugarsystemet så gick allt smärtfritt. Har jag föresten berättat att jag alltid lyckas ha itu något när mamma och pappa är på semester? Jag har hunnit avverka en matberedare, en centraldammsugarmotor och även fått stopp i avloppet när jag hällde ut en soppa som var oätbar. Ja, ni hör ju! Nu ska jag kasta mig på cykeln och möta upp Marcus! Jag ska titta på en fluffig kofta men första ska vi äta världens godaste sallad! Glad fredag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0