snow

Kvällens kluring


Hängde upp mig på en filmrepliken innan ikväll och kunde inte, hur jag än bar mig åt, komma på i vilken film kah hört den. Stora problem jag dealar med, som ni förstår! Nu tänkte jag köra en liten frågesport och se om ni kan lista ut vilken film jag refererar till! Fick själv youtuba för att hitta filmen. Repliken lyder Va fan är det här? Det är inget jävla Mallorca det här. Jag gillar filmen i dubbel bemärkelse kan man säga.. Gissningen kan börja! 

Och nej jag är inte full eller så. Tycker bara det här var ett roligt inslag i bloggen. Lite variation har aldrig skadat! Sen sa jag ju också att jag INTE skulle snacka om plugg mer den här helgen och jag håller vad jag lovar! Ha nu ett trevligt söndagsnöje och GISSA på! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha det är ju tsatsiki när de fiskar i poolen :D

2015-10-18 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0