snow

Mörka tankar ska inte begränsa mig




Hej Bloggis! I helgen har jag försökt varva pluggintaget med att hitta på spontana, uppfriskande saker! I fredags kväll riggade jag upp Idol på mitt rum. Josse och jag pimplade vin och pratade hela kvällen lång! En riktigt bra start på helgen! Igår gick jag en lång promenad. Och för ovanlighetens skull gick jag inte samma runda som jag brukar. Jag tror det är bra för hjärnan att inte alltid gå bland samma omgivningar. Att bli matad med nya intryck, tror jag är nyttigt! Jag är dock så delad när det kommer till att gå promenad längre in i skogen. Det blir aldrig så tyst och fridfullt som här, långt ifrån trafik och bostadsområden, men samtidigt får jag så mörka tankar om att någon skulle smyga på mig och göra mig illa.. Men jag har bestämt mig för att Efterlyst och andra program som synliggör brottsligheten inte ska få begränsa mig. Hur tänker du Väggen i sådana här situationer? På kvällen åt jag tacos hos Marcus och sen hade vi en lugn kväll, bara han och jag. Den här morgon försvann då jag suttit med näsan i psykologinboken men nu tänkte jag göra något roligt av denna dimmiga kanelbullensdag! Kraaaam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0