snow

Rögle mot Malmö



Det blev att vi såg på Rögle igår! Och de vann dessutom! Det var verkligen stämning i arenan, alla applåderade och sjöng ljudligt! Jag kan dock få en liten klaustrofobisk känsla när jag står inklämd på ståplatsläktaren. Och sen har jag ju en tendens - på såväl hockey- som fotbollsmatcher - att irritera mig på de otroligt löjliga hatiska ramsorna, slagsmålen och det stora bekräftelsebehov (mina teorier nu alltså) som spelarna har. Men en del av mig tycker ändå det är rätt kul att dras med av stämningen! Och Rögle vann som sagt vilken var extra viktigt eftersom motståndarna var inga mindre än Malmö! Det var rapporten om gårdagens kvällsaktivitet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0