snow

Ska sluta tjata

 
Halli-hallå Bloggis!
NU tar jag helg! Underbart! Jag har pluggat på som sjutton idag för slippa att läsa om moraliskt tänkande och könsskillnader imorgon! Detta har resulterat i en jobbig huvudvärk men den tänkte jag bota genom en promenad nu. Kom på mig själv häromdagen att det känns som att det enda jag pratar om här på bloggen just nu är skola och powerwalks. Det måste bli tråkigt att läsa om så tänkte att IDAG är dagen då jag ändrar på det. Men icke sa Nicke! Det gick ju inget vidare med det! Hur som helst så har jag varit på fest igår. Mina svärföräldrar, som det så vuxet heter, fyller jämt och hade bjudit in vänner och släktingar för att fira detta! Himla trevligt! Jag, Marcus och hans bror sänkte medelåldern rejält! Men sånt tänker man inte så mycket på längre. Jag är ju faktiskt snart vuxen enligt många teoretiker. Man räknas som "äldre tonåring" till och med 22. Sen är jag i "tidig vuxenålder". Det sägs att den här åldern är den friskaste så det är bara till att njuta och ta till vara på åren som kommer! Nej, nu ska jag umgås med Hanna och Amanda! GLAD LÖRDAG och trevlig helg Bloggis! Lovar att inte tjata om plugg och den kommande hemtentan imorgon. Den ångesten tar vi nästa vecka istället, haha. För prata om det - det är jag i stort behov av som ni märker. Nej, jag var ju på väg att avsluta inlägget! HEJHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0