snow

Som jag saknar

 
Allahelgonahelgen..
Idag tänker jag extra mycket på Cindy. För det är hon jag saknar. Igår åkte jag och Marcus till kyrkogården. Det var så fint i minneslunden. Hundratals ljus var tända och lyste upp det enorma trädet som uppdagades i mitten. Det fanns blommor i det oändliga och marshaller längst med gångarna. Jag tänker på hur många som saknar någon. Tänker på allt hemskt som händer och därmed hur många som idag sörjer och vill att saker ska vara ogjorda. Förra året hade jag en så stark känsla att nästa höst vi står här i minneslunden kommer jag ha någon speciell i åtanke. Jag vet att Cindy hade älskat den kommande tiden. Hon gillade höst, snö och julpyssel. Hon var extra glad när vi donade och hon kunde ligga mitt i all röra. Idag pysslar vi med dig Cindy. Du är mer oss när vi krattar löv, bakar och flänger i huset! Du ligger på din kudde och snarkar så där ljudligt som bara du kunde göra samtidigt som du emellanåt sneglar för att försäkra dig om att vi är kvar! Puss puss puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0