snow

Tacos ♥ Iittala = sant

Bild lånad från Iittalas Instagram-konto

Hallå Bloggis! Äntligen helg - säger jag nu! Jag blev tvungen att jobba hela gårdagen. Eller tvungen och tvungen. Jag övervägde och kom fram till att en lax ner i fickan inte kändes så fel och tackade helt enkelt ja till ett 7-16:30-pass. Det enda jag blir lite nervös över, när jag inte varit på äldreboendet sen i somras, är att min kollega också ska vara en vikarie som inte kan rutinerna. Men som tur var, var det inga problem igår! Efter att jag slutat cyklade jag hem för att vända och sedan träffade jag tjejerna för en kväll med tacos och uppdateringar! Anna har ju flyttat så vi får passa på att ses när hon väl är hemma, supermysig kväll! Idag är det kallare än kallast här i Ängelholm. Solen står högt på himmeln, lyser starkt som en sol ska göra och jag tänkte ut och njuta av den nu. Sen har jag och Marcus planerat för en riktig shoppingsöndag! Vi ska till Iittala Outlet, Lager 157 och Väla. Vi har suktat efter GyrosGrekiska Kolgrillen hela veckan lång - så det tänkte vi unna oss ikväll! Nu ska jag städa klart här hemma - GLAD SÖNDAG! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0