snow

Tsatsiki


Vi fick in ett ynka bidrag till gissningsleken igår.
Men det gör inget för Majas svar var RÄTT! Filmrepliken är i Tsatsiki - Vänner för alltid. Tsatsiki ligger på en badmadrass med solglasögonen på medan Per Hammar fiskar i poolen när badvakten får syn på dem och säger Va fan är det här? Det är inget jävla Mallorca det här. Och du, du kan för fan inte fiska i poolen. Det är förbjudet. Ursäkta alla svordomar men det är alltså inte jag som svär, haha. Annars då? Hur mår ni idag? Som jag berättade har det varit en riktig festhelg för min del. Igår var vi hos en kompis på inflyttningsfest i Helsingborg. Det visade sig dock att det var typ bara hans arbetskollegor som var där plus vi så det kändes som vi var med på deras personalfest. Idag har jag mest chillat. Jag gick en lång promenad, handlat på Ica för den kommande veckan och planerat middagar. Älskar att ha det färdigt så här på söndagkvällen och kan riktigt längta till jag har flyttat hemifrån och får fixa med matinhandling och middagsplanering. Är det konstigt att längta efter sånt? Nej nu kära vänner ska jag äta kyckling och potatis sen väntar en myskväll med Marcus, chipsskålen och dippskålen! Hej hopp!

Bilden är lånad från Sevendays.vasabladet.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0