snow

Utvecklingspsykologi


Jag har lite dåligt samvete för att jag inte bloggat.
Men det ska jag ju inte ha - har jag sagt till mig själv. Hur som helst så har det varit mycket i skolan den här veckan. Igår hade vi redovisning om vårt projektarbete och min grupp var nästsist ut. För några år sedan tyckte jag inte alls att det var jobbigt att stå framme vid tavlan och hålla en presentation men nu alltså. Det är en annan sak med en ny klass, som man precis börjat lära känna och där alla är superduktiga och verkar inte alls vara varken nervösa eller osäkra! Då känns det rätt jobbigt och framför allt att behöva vänta hela dagen - se den ena proffsiga redovisningen efter det andra och inte kunna slappna av. Men det gick bra! Dock så gjorde all anspänning att jag varken orkade blogga eller göra något annat vettigt när jag kom hem. Nu ska jag avrunda det här inlägget och påbörja hemtentan som skickades ut i morse. Vi har läst om 1000 saker medan fyra av dem kommer på tentan. Jag vet att det är så det går till och ska vara men kan ändå inte låta bli att bli lite frusterad! Jaja, ikväll ska jag koppla bort plugget för en stund och ha spelkväll! GLAD FREDAG på dig Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0