snow

Varva plugg med roligheter



Helgen gick allt för snabbt.
Man tror att man ska hinna med så himla mycket men när söndagskvällen kommer inser man att man bara hunnit med hälften. Om ens det. Jag hade planer på att besöka mina gamlingar och kolla på Mamma Mia (måste göra det med jämna mellanrum). Men så långt kom jag aldrig. Det förstnämnda är jag dock rätt glad över att jag inte hann med då jag idag vaknade upp förkyld. Det hade känts så onödigt att smitta.. Idag har jag en hemstudiedag och sitter här och läser om tonåren. I eftermiddag ska jag förbereda redovisningen som är på torsdag. Det känns som att allt händer den här veckan! Inlämning av skriftlig rapport imorgon, muntlig presentation på torsdag och sen delas hemtentan ut på fredag. Men jag försöker tänka positivt och har därför planerat in lite roligheter mellan varven. Det måste man göra för att hålla motivationen uppe har jag insett! Och det är under dessa tuffare veckor som man ska prioritera träningen högt! Det är dock lätt hänt att promenader och gymbesök inte får plats i schemat under stressiga perioder men det är ju då man kan slappna av och rensa hjärnan som mest. Så även om jag är förkyld ska jag planera in mina powerwalks! Imorgon väntar (kanske, har inte kollat om det finns några biljetter) hockeymatch på kvällen och på fredag har vi spikat för en spelkväll! Vecka 43 (va, REDAN?) kommer bli BRA! Glad måndag Bloggis!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0