snow

3 minuter

 
Jag har bestämt mig för att det här inlägget bara får ta tre minuter att skriva.
Sen måste jag springa iväg till tåget. Jag har en kort skoldag framför mig - två timmar! Förstår dock inte på mig själv varför jag gör det här - stressar med att skriva ett inlägg alltså. Har inte jag tillräckligt med stress i mitt liv? Jag tycker jag har konstant ett tryck över bröstet så här, ett tag in på höstterminen. Tänker dagligen att jag inte ska ta skolan på stort allvar och när jag funderar över vad jag vill ändra med mig själv så är det just det - att coola ner lite. Men det är ju såklart lättare sagt än gjort! Det är så himla härligt höstväder idag - krispig luft och solen står högt på himmeln! När jag kommer hem ska jag laga lax med morot, zuchini och paprika med nudlar och soja! Jag kan inte släppa rätten sen jag åt den i Palma. Så nu ska jag försöka efterlikna den. Sen väntar en kväll med Marcus - bästa kvällen på hela veckan! Glad onsdag!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0