snow

F som i fullt upp


Också blev det en ofrivillig bloggpaus i några dagar. Inte alls meningen men samtidigt har jag fått prioritera bort allt som inte varit nödvändigt. Det har nämligen gått i ett sen skolan började. Långa dagar 9:15-16 tisdag till fredag. Jag har tagit tåget strax efter 7:30 och varit hemma 17:30. Jag hade behövt gå långa tysta promenader i skogen för att smälta allt men istället har jag haft fullt upp med att planera kräftskiva, haft kräftskiva, varit ledsen över släktingar som varit sjuka och fixat och rott här hemma då mamma och pappa varit på semester. Men nu börjar allt ordna upp sig och den här oplanerade helgen var mer än välkommen! Jag njuter av att det regnar ute - dagarna bli kravlösa och man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte njuter av solen, tränar utomhus eller hittar på roliga saker. Idag ska jag bara ta dagen som den kommer, äta Toblerone och laga kyckling i tortillasbröd. Hoppas ni har en superhärlig helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0