snow

Kärlek ♥


Nu tänkte jag kärleksbomba bloggen med bilder från vår fotografering igår! Visste inte alls hur det skulle bli då varken jag eller Ebba är vana att fota mer än varandra. Det kanske skulle bli stelt och konstigt? Men det blev verkligen hur bra som helst! Jag hade kollat upp när den "gyllene timmen" är och det var prick klockan sju. Då sägs det att ljuset är som mildast, varken för skarpt eller för mörkt. Vi åkte till hamnen och gick senare ner till stranden för att få lite variation i bilderna. Tack Ebba för hjälpen! Jag hade med mig två olika tröjor att dra över t-shirten och Marcus hade en tjocktröja som han senare tog av. Man tänker inte att kläderna gör så stor skillnad men det blir en helt annan känsla beroende på klädval. Vi hade först ett marint tema och senare ett mer mjukt och neutralt. Och jag är så nöjd med resultatet! På mig och min stora kärlek! Nu ska jag redigera alla favoriter och sen skicka iväg dem på framkallning! Dessa ska inte få gömma sig i datorn utan istället få ramas in och åka upp på väggen! Jag kommer bli glad varje gång jag får syn på dem och påminns om vilken härlig, mysig och rolig kille jag har. Han är bäst! Har jag berättat det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder! Hur söta som helst! :-*

Svar: Tack, hojta till om jag ska fota dig och Adam ❤️😘
Annie

2015-09-12 @ 12:56:27
Postat av: Anonym

/ Maja ;)

2015-09-12 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0