snow

Logopedprogrammet



Tankarna snurrar.
Allt är nytt men jag har en bra magkänsla. Jag gillar Lund som stad, känns alltid bra att komma dit! Men det jag blev gladast för idag var att kurserna verkligen känns rätt så här vid första intrycket. Så hjärtans skönt! Jag har ju inte varit på mer än uppropet men allt vi har gått igenom idag känns bra. Mitt huvud är fullt av nya saker så det här blogginlägget kan bli lite hur som. Imorgon drar skolan igång på allvar med en introduktionskurs i alla olika ämnen vi ska läsa - psykologi, lingvistik (vad är det??), kommunikation, språk, röst och tal bland annat. Det känns spännande! Vi verkar inte ha så mycket kurslitteratur till en början vilket underlättar mycket. Men det är långa dagar framöver så jag kan inte lova några långa blogginlägg. Tänk att jag tar logopedexamen i juni 2019! Haha, det känns långt bort men alla säger att det går så fort. Men ett steg i taget. Imorgon ska jag upp med tuppen så bäst att göra mig redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0