snow

Mår illa som en gorilla


God morgon Bloggis!
Hoppas ni mår bra för det gör inte jag, haha. Jag har varit illamående och haft ont i magen sen i torsdags kväll. Igår hade vi seminarium i skolan och jag kände verkligen pressen på att jag måste dit. Vi examinerade två uppgifter så det kändes viktigt att kunna delta. Nu är jag klar med den första introduktionskursen! Jag berömde kursansvariga för att jag tyckte det var super med att vi faktiskt fått slussats in i detta successivt och att vi inte började den här delkursen med att få tusentals sidor kurslittertur upptryckta i ansiktet. Det tror jag är väldigt vanligt annars! Ikväll är tanken att jag ska på fest. En kompis ska resa till Asien och Australien i några månader och tänkte därför styra upp en sista kväll tillsammans! Riktigt roligt initiativ och tidigare i veckan var jag taggad. Men nu vill jag helst sitta själv ute i skogen och bli av med det här illamåendet. Usch! Håller tummarna att jag mår bättre ikväll och kan vara med! Även om det här inte blev världens mest peppande inlägg så önskar jag dig en GLAD LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0