snow

Maxad helg


Tänkte jag skulle visa några bilder till från i fredags. Den sista är min absoluta favorit! Hur mår ni annars i helgen? Vad gör ni? Igår kändes det som att det var sista dagen för shorts. Sorgligt att sommaren är på upphällning. Jag maxade min dag för att hinna med så mycket som möjligt! Och jag hann med allt som jag planerat - det du! Jag mötte upp ett par kompisar på stan under förmiddagen. Jag funderar över något mycket viktigt. Om jag ska köpa St. Tropez Shower eller inte. En brun utan sol som man smörjer in sig i, i duschen, låter värka i tre minuter och sen sköljer man bort det igen. Man slipper den där konstiga lukten och behöver inte tänka på att det färgar av sig på lakan och kläder. Någon som testat? Jag ska läsa recensioner men tror jag ska köpa den. Jag tycker verkligen att man känner sig så mycket fräschare när man har en gnutta färg på kroppen. Återkommer med vad jag tyckte. Jag hann även med att städa huset, gå en långpromenad, äta middag med familjen, hälsa på en anhörig på sjukhuset och träffa kusinerna. Jag är så glad för att vi har kontakt och att vi inte är några avlägsna släktingar som bara träffas för att vi måste på diverse kalas. Vi drack sangria och pratade om bröllop som varit och nykläckta kusinbarn! Nu ska jag googla "fiskgryta med saffran och vin". Jag gjorde en i vintras som blev sådär. Den var god men jag vill ha mer smak! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0