snow

St. Tropez - In Shower Tanning Lotion



Som jag skrev här på bloggen för ett tag sen så har jag varit sugen på att testa denna produkten!
Det är en brun utan sol som man applicerar i duschen, låter verka i tre minuter och som man sedan sköljer bort igen. Jag tycker det låter för bra för att vara sant! Anledningen till att många drar sig för att använda BUS tror jag är för att det luktar illa, är jobbigt att sova med och färgar av sig på lakan och kläder. När jag gick på högstadiet brukade jag använda Doves motsvarighet och även om den var billig så fick man stå ut med en illaluktande kräm som ofta missfärgade händer och nacke. Jag hoppas att den här håller måttet! Många har tipsat om den på nätet och Kicks-tjejen sa att den såldes bra! Jag återkommer med en recension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0