snow

Tisdagstankar




God morgon Bloggis! Jag sitter just nu på tåget mot Lund. Den första kursen, en introduktionskurs, är rätt lugn hitintills. Det är långa dagar i skolan men knappt någon litteratur som ska läsas. Väldigt skönt men samtidigt blir jag lite nervös då jag kan tänka mig att detta är lugnet före stormen. Nästa delkurs är alla tillhörande böcker på engelska, blir svettig bara jag tänker på det. Hur som helst: solen skiner och det är tisdag! Jag har bestämt mig för att sluta oroa mig i onödan. Det finns ingen mening med det. Men jag behöver ha lite knep för att klara det.. Igår kväll gick jag en välbehövlig promenad till havet. Älskar att andas in ren luft och se solnedgången. Nu måste jag avsluta här. Varje gång jag kommit fram till skolan har huvudet snurrat i en timme, haha. Hoppas ni får en superbra tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0