snow

Ännu en fixardag

 
Hallå Bloggis!
Idag har jag tagit en pluggfri dag! Jag försöker nämligen få undan massa smågrejor som jag aldrig tar tag i och som bara ligger och väntar på att bli gjorda. Som ni vet älskar jag att göra listor och allt som rör skolan brukar prioriterad. Men nu så! Jag har varit på äldreboendet och skrivit på anställningsavtal för sommaren (känns så bra varje vår det är gjort - då har jag schema, kan planera och är garanterad jobb), har mailat logoped som jag ska göra studiebesök hos och fixat med det ena efter det andra. Nu är det iallafall klart!Jag hann även med en promenad under morgonen - gick till havet och det låg spegelblankt! Om en stund ska jag cykla till stan och möta upp Sara (har haft en riktig träffa-kompis-vecka märker jag efter att ha läst föregående inlägg). Vi har inte setts sen i somras, när vi åt kulklass och fyndade Jelly Bean så det är verkligen på tiden att vi träffas. Vi båda pluggar och har mycket på vars ett håll så är ett pussel att få våra tider att gå ihop! Hoppas ni njuter av 14 grader och MÅNDAG! Ikväll går sista avsnittet av 30 grader i februari av stapeln, så spännande då ALLT slutade så osagt förra veckan! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0