snow

Bakad potatis med äppleröra



Hej fredag å hej tentapluggande - igen! Varför känns det som att man alltid har en tenta hängandes i fotknölarna? Jag blir så stressad av det. Men tror ändå att det var lite bra för mig sist, att se att även utbildarna är mänskliga och kan göra fel. Det måste ju ändå betyda att jag också kan göra det? Hur som helst, igår lagade jag en så god rätt! Älskar bakad potatis och brukar passa på när det är extrapris. Jag gjorde min vanliga vegetariska fyllning med äpple, rödlök, röd paprika och curry pasta! Blev så gott! Till det hade vi massa grönsaker, kräftstjärtar och kyckling. Ett tips inför helgen! Nu ska jag bege mig till tåget. Idag har vi sista föreläsningen innan tenta (som är nästa fredag) och dagens tema är röststörning. Glad fredag Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0