snow

Grillat & solande



Hej hej alla glada! Vet ni vad jag gör just nu? Jag solar på altanen! Äntligen känner jag sommarvibbar, det är verkligen en speciell känsla! Minns sista semesterdagen på Mallis förra året. Tänkte att jag måste njuta lite extra över solen, för det kommer gå lång tid tills nästa gång! Det var så sant så - för när vi kom hem var det höst och det är först IDAG som jag känner den där känslan igen. Har Barbados i hörlurarna - mitt favoritband som liten! Kan för en gång skull texterna till låtarna! På tal om det här med längtan till sommaren så fortsätter jag med mina vårtecken: grillat, kan det bli mycket mer sommar? I min familj grillar vi dock året runt men nu matchar maten säsongen lite mer! Åh! Kan ni tänka er att vi har ALLT framför oss? Jag älskar tanken! Men jag ska sluta tjata nu. Tillbaka till verkligheten. Imorgon ska jag på auskulation på Ängelholms sjukhus! Det betyder att jag inte behöver gå upp fyra timmar innan vi börjar, haha. Men innan dess ska jag njuta av söndagen, göra en matsedelllista för veckan och handla hem så kylskåpet är fullt! Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0