snow

I mina drömmars land


Igår fick jag hem ett efterlängtat paket - nämligen fina Mon Amie-koppar! Jag tycker ju ofta att jag gör väldigt bra fynd när det kommer till det här med att köpa porslin. Jag vill inte betala ordinariepris då jag inte tycker att en kopp är värd 160 kronor. Så när jag hittade ett erbjudande - 4 koppar för 75 kronor - blev jag så glad! Visst kan man väl ändå kalla det ett riktigt fynd? Tyckte dock att det lät för bra för att vara sant men så igår (typ tre månader efter att jag beställt det) kom äntligen kopparna - hela och fina! Nu vill jag duka upp till frukost, som bilden ovan! Älskar för övrigt ljuset (alltså det riktiga ljuset, inte ljusstaken) på bilden. Kan. Knappt. Bärga. Mig. Jag hade innan tänkt mig att jag bara skulle ha ett få tal koppar och muggar från Mon Amie och blanda upp de med Swedish Grace. Men nu när jag hittade dessa till ett så bra pris så står det typ lika i ställning. Swedish Grace känns mer tidslöst och dessa känns mer... roliga! Okej. Det var veckans porslinsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0