snow

Kånken


Jag lovade - eller lovad och lovade - att visa vad jag fick när jag fyllde år!
Åh - jag är helt kär i min nya ryggsäck! Premiäranvände den häromdagen och alltså - varför har jag inte skaffat mig en tidigare? I min axelremsväska som jag annars brukar ha får inte matlådan plats så från centralen i Lund till skolan (typ tio minuters promenadsträcka - inte så långt men det räcker) går jag och släpar på min tunga väska på ena axeln och har matlådan i en tygpåse på den andra. Den här kommer därför väl till pass! Jag valde mellan den här (i färgen royal blue) och en dimmigare variant. Till slut föll det ändå på blått - blått är alltid ett vinnande koncept och bra mycket roligare än gråblå. Jag ska mestadels ha den i skolsyfte men tänk er en varm sommardag och ha den till stranden. Eller varför inte som handbagage på resan? Vi ska nog kunna dras med varandra i många år framöver! Önskade mig väskan som har ett datorfack baktill, min nuvarande tegelsten till dator går inte i men tänker att jag ändå behöver byta ut den om något år. Nu kan jag ju dessutom kategorisera mig som en äkta lundastudent. Alla, och då menar jag verkligen alla, (eller ja, hälften iallafall) har en sån här på ryggen! Känns ju inte så extraordinärt direkt men nu är jag vuxen på riktigt och tänker på att det ska vara både snyggt OCH praktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0