snow

Lättad



Dagarna efter tentan är på ett sätt värre än dagarna före.
Nu går man bara och tänker på alla fel man gjorde. Räknar poäng. Vill hela tiden vara stimulerad för att slippa grubbla. Jag har till och med fått ont i kinden för att jag spänner mig så mycket. Men så idag fick vi resultatet (snabb rättning - utbildarna har egentligen 15 arbetsdagar på sig) och jag klarade den! Är SÅ jäkla glad och lättad! Nu kommer ni säkert sucka och tänka att "det visste vi väl", eftersom det brukar gå vägen. Men jag vågar aldrig tänka så. Just den här läraren känns så självkritisk och jag tänker att hon då också är väldigt hård i sin bedömning. Men alltså - jag är så glad just nu! Jag räknar ner till sommaren. En kurs kvar. Sen är jag "ledig" i tre månader! Älskar tanken. Älskar längtan! Hur är det med er annars? Väggen - lever du? Jag har spenderat den här dagen med att gå en långpromenad (gick typ vilse i skogen - hur är det ens möjligt?) och ikväll har jag lagat köttfärssås och spagetti för andra gången i mitt liv. Sist blev det riktigt äckligt med ingen vätska alls. Den här gången blev det nästan bra. Dock blev det snarare tomatsås med köttfärs än tvärtom! Körde på det här receptet. Stuvade om en del då jag hade i mer kött och sen försökte jag då mixtra lite med andra ingredienser och där någotstans gick det lite snett. Men skit samma. Nu ska jag dricka vin och skåla med mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Ursäkta att jag skriver här men jag hittade en underbar kort blå klänning på din blogg här när jag googlade. Men jag kunde inte komma in på bilden o se vart du hittat den. Kan du säga vart du hittat den?

Svar: Hej! Ingen fara! Tror du menar den helblå. Jag hittade den här: http://www.essere.se/outlet/tunikor-klanningar/flamenco-klanning Har storlek L i klänningen (är som en S eller liten M)
Annie

2016-04-27 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0