snow

Lax med färger!


Hej Bloggis! Det är redan torsdag och jag måste säga att den här veckan har fullkomligt sprungit ifrån mig! Måste bero på att jag tog en ledig dag i måndags. På ett sätt är det skönt att tiden går snabbt men på ett annat vill jag pausa nu så jag slipper hetsplugga i slutet. Ja, jag har mycket plugg i huvudet. Igen. Men ska jag vara helt ärlig är det mest andra saker som just nu upptar mina tankar. Har ett par släktningar som är väldigt sjuka. Jag tycker så otroligt synd om dom. De har alla möjliga sjukdomar och allmäntillståndet har försämrats avsevärt den senaste tiden. Mamma och pappa har mycket att stå i gällande detta och därför försöker jag avlasta på mitt sätt. Igår gjorde jag god lax som vi åt tillsammans med nudlar (risnudlar till mig som ätr glutenfritt), stekta morötter, zuchini, gula och röda paprikor och broccoli. Det blev så fina färger! Jag gjorde även en sojasås med ingefära, socker och maizeina. Tack föresten för fina kommenterar på förra inlägget - mina trogna läsare Ebba och Maja! Nu ska jag fortsätta här. Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0