snow

Min lördag

En aprildag för ett år sedan...

Det här är en riktig fixarhelg!
Igår far och flängde jag runt i huset som en jag-vet-inte-vad. Jag dammade, dammsög, tvättade, plockade, tog ner påsken, bäddade rent, piskade mattor och fixade fint! Allt detta medan solen sken utanför. Hmm. Men hann njuta av den på eftermiddagen som tur var. Idag tänkte jag fortsätta men nu ska jag ta itu med lådor. Är ni sådana som prioriterar att ha det ytligt fint och trycker ner allt i lådor eller vill ni hellre ha det lite stökigt runt omkring er men alltid ha ordning i lådorna? Jag är det sistnämnda. Som ni vet måste kläderna i garedroben ligga på exakt rätt plats för att jag ska må bra i själen. Färgkoordinerat och jämna högar är viktigt. Helst uppdelat efter material också, haha. På kvällen var jag hos Ana Maria för tjejmiddag. Vi käkade tacos och drack vin. Matilda var också där! Mina socionomkompisar, är så glad att vi håller kontakten! Nej, nu ska jag fånga dagen! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0