snow

Om mitt hår

 

Vissa dagar är det lättare att hitta motivation till att plugga och koncentrera sig än andra.
Idag var inte en sån dag. Jag har vridit och vändigt mig - hittat olika läsplatser, i soffan, på sängen, på golvet och vid bordet. Men nu ger jag upp för dagen. Tänkte därför passa på att blogga (och vara en duktig bloggare för en gångs skull och bjussa på hela TVÅ inlägg på en dag) och visa mitt nyslingade hår. Jag kan inte bestämma mig om detta är någon intressant läsning för er eller om det är något jag kommer sucka över senare (när jag går tillbaka i arkivet). Men då jag tog före- och efterbilder kan jag ändå tänka mig att det kan vara lite roligt. Kanske. Så svårt när Väggen inte ger någon vidare respons. Hur som helst (där kom det igen - om ni tänker på det så använder jag denna övergång i typ alla de senaste 20 inläggen, typ) så slingade Elina mitt hår precis så där som jag vill! Tunna, många slingor med gummihatt (vill inte bli blond utan att det ska kännas natuligt och uppblandat med min vanliga hårfärg) och riktigt ljusa slingor i nacken för att jag ska kunna sätta upp håret och fortfarande ha samma effekt. Jag klippte även upp det en hel del för att få volym (mitt hår är tjockt men tyvärr därmed också tungt så detta krävs för att det ska bli mer liv i håret). Jag blir alltid lika nöjd! Nu vet ni allt om mitt hår och kan skriva en c-uppsats om det. Men tänk vad håret gör mycket för ens välbefinnande - jag har känt mig så hel sen Elina fixade mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker det är intressant att läsa om ditt hår :) och guuud vilket långt hår du har kvinna! Skitsnyggt!

2016-04-06 @ 17:03:20
Postat av: Ebbis

Håller med Maja att du har fått riktigt långt hår!!! Såå fint

2016-04-06 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0