snow

Sol å Cindy



Det får bli tågbloggsinlägg denna ljuvliga fredag! Jag skiter i om jag är tjatig - detta väder alltså! Idag känner man livet i sig. Det är nästan, men bara nästan, försommarkänsla! Åh! Jag har precis varit hos Malin. Vi drack smoothies, åt nötter och hann prata ikapp ett par timmar. Tiden flög dock iväg tyvärr. Hade kunnat stanna bra längre men blir så sent då jag ska pendla en timme hem sen. Hur som helst. Började skriva det här inlägget för att distrahera mig själv. Det ligger nämligen en hund (varför hamnar jag alltid brevid en människa med hund?!) och kom att tänka så mycket på Cindy när den här hunden la sig tätt intill mina ben. Man känner liksom värmen från den. Ja, jag måste anstränga mig inte för att börja gråta. Fina Cindy. Nu ska jag hem och äta lite mat - måste nämligen spara utrymme i magen för morötter och dipp. Nu dör snart batteriet. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0