snow

Sommarlovstankar


Vet ni vad jag gör just nu?
Lyssnar på skolavslutningslåtar. Alltså det är sån nostalgi för mig. Jag kan nästan börja gråta när jag lyssnar på "Den blomstertid" och "I denna ljuva sommartid". Det var så blandade känslor att gå till kyrkan i sin nyinköpta klänning, att säga hejdå till klassen och sen gå på ett långt sommarlov som kändes som en evighet. Vi hade som tradition att åka till Leksaksmagasinet där på eftermiddag och köpa vattenpistoler och andra somriga leksaker. Åh! På tal om sommaren så håller jag och Marcus just nu på att smida roliga planer. Vi vet inte än om vi kommer iväg då det ska matcha med våra ledigheter och helst med plånboken också. Förstår inte hur människor kan lägga tiotusentals kronor för en resa. Det är inte min grej. Jag lägger istället tiotusentals timmar för att hitta ett roligt resmål, fint hotell OCH till ett bra pris. Vad tycker ni är rimligt? 4500 tycker jag är lagom per person. Okej. Nu har vi rett ut det. Här kommer ett gäng suktande bilder till dit jag vill mest just nu. Parga. Det måste vara Greklands gulligaste by!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0