snow

Spelkväll

 
Halli hallå söndag!
Det blev en tyst lördag här inne. Jag kände mig låg. Släktingarna är så sjuka och det påverkar mig mycket. Tycker så synd om alla som är involverade i detta. Usch! Vill inte att någon ska behöva lida. Igårkväll åkte jag och Marcus till Nyhamnsläge till ett par kompisar, Mia och Alex. Det var skönt att komma på andra tankar för en stund. Tanken var från början att vi skulle vara hemma hos mig men efter allt som hänt så blev det att jag och Marcus köpte med oss mat och lagade där istället. Funkade lika bra. Det blev kyckling (i sweet chilisås) i wraps, klyftpotatis, picklad rödlök, grönsaker och vitlökssås. Sen spelade vi spel hela kvällen lång. Jag tog med mig ett Melodifestivalen-spel och briljerade, haha. Marcus blev nog lite förvånad - jag hade bättre koll än vad han trodde. Sen måste jag säga att jag blir SÅ sugen på att flytta varje gång jag är hemma hos vänner Åh - kan inte bara en superfin lägenhet dyka upp. Nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0