snow

Spontana jag


Halli hallå! Tänkte slänga iväg ett inlägg idag! Lånade mammas dator för att ta ett par "spontana bilder". Upptäckte dock att kameran på den här datorn inte är bra mycket bättre än på min egen (och att bilderna inte gick att få större än så här). Man kan tro att fotona är medvetet tagna i det så kallade "gyllene snittet" men i ärlighetens namn försökte jag bara gömma sladdar och strumpor som sticker fram bakom mig, haha. Jaja, har ni haft en bra helg? Min har varit helt okej. Jag ägnade hela gårdagen till akustik. Sen tajmade jag promenaden perfekt till skyfallet - blev dyngsur (tycker det är ett rätt roligt ord, är det inte?). På kvällen blev det spontan utgång. Eller ja, det var en planerad spontanare så vet egentligen inte hur värst spontan den var. Är det något med mig själv som jag vill bli bättre på så är det att vara spontan. Jag är nämligen en planerare ut i fingerspetsarna. Det är inte det att jag inte tycker om spontana påhitt men jag vill liksom hinna med allt och då måste man planera för att få ihop det. Jag tycker dock att jag blivit bättre med åren på att faktiskt inse att det inte är så farligt att missa saker. Okej. Där fick ni en liten genomgång av mitt självutvecklande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0