snow

Tenta å Alcazar


Hej lördag!
Åh, så skönt att det är över - tentan är skriven! Men alltså Gud vad jag måste lära mig att tagga ner och inte ta det på så stort allvar. Kunde nämligen inte sova natten till igår. Inte en timme fick jag. Inte ens en kvart. Så när klockan ringde 4:15 var jag helt slut. Jag skulle ta tåget 5:40 för att ha marginal (tentan börjar 8 och jag ville vara där en timme innan). Men jag skrev så mycket jag kunde och hoppas, hoppas att det räcker. Men alltså det är hur svårt som helst att tyda ett spektrogram. Hur ska jag kunna se att några streck är ett H och inte ett F? Jaja. På kvällen var jag och Marcus i Helsingborg för att se Alcazar! Sista låten var bäst - Stay the night! De dansade och sjöng och det gjorde publiken också (som bestod till 90 % av milfar, haha). Nu ska jag ha en ledig dag - underbart!!! Trevlig helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0