snow

Woho det är fredag



Hej fredag! Jag sitter på tåget, strax framme i Lund. Försöker alltid plugga 45 minuter och sen belöna mig själv med 10 minuter rast i slutet, haha det gäller verkligen att ha struktur och självdisciplin. Så idag tillägnar jag min rast till er. Solen skiner (är jag tjatig?) och i eftermiddag ska jag hem till Malin. Det är fredag och jag lyssnar på musik på hög volym. Det kommer bli en bra dag! Har roliga planer inför helgen och ska inleda den med massa bra teveprogram ikväll! Oj vad jag låter gammal. Imorgon väntar hur som helst utgång så väger upp det en aning. Men man måste få älska att vara hemma. Det gör jag iallafall. Är hemmakär. Nu är jag framme, GLAD FREDAG Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0