snow

Hamnkrogen


Hej Bloggis!
Nu är jag ledig i fyra dagar i sträck! Har egentligen en riktig lyxvecka och skulle varit ledig hela helgen också men har bytt så jobbar denna och är ledig nästa istället. Skönt att slippa jobba direkt inpå Parga. Hur som helst så kände jag i magen igår när jag cyklade hem från jobbet att dessa fyra dagar kommer bli SÅ bra. Ni vet när man bara vet? Startade min "minisemester" med att äta på Hamnkrogen med Marcus och hans föräldrar. De bjöd på trerätters och det var så himla, himla gott! Godaste på länge! Till huvudrätt åt jag kummel med dillslungad färskpotatis och sommarens primörer. Ja, jag åt alltså fisk och potatis med väldigt mycket finare ord, haha. Efter det cyklade jag och Marcus till Hemmakväll då jag fick akut sug efter saltlaktris. Sen slog vi igång en film på Netflix (Friends with benefits) innan jag somnade på studs. En väldigt bra inledning på ledigheten helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0