snow

Hej från Parga



Hej, gör ett nytt försök i att skicka iväg ett inlägg.
Hotellets wifi är, som oftast utomlands, ingenting att lita på. Hur som helst så är vi framme! Imorse gick vi intill Parga och jag måste säga att jag blev positivt överraskat- alltså det var ännu finare än vad jag minns det! Lovar ta massor av bilder och uppdatera er sen! Vi hittade ett "stort" supermarket (tänk er den minsta mataffären av dem alla) och köpte frukost och dryck. Resten av dagen har spenderats vid poolen, underbart! Kanske 30 grader i skuggan, skön vind och blå himmel! Är så glad föresten - kände mig verkligen inget vidare igår och några dagar innan dess. Förkyld, hängig och blev trött av ingenting. Men så imorse när jag vaknade så var det nästan som bortblåst! Håller alla tummar och tår att det får fortsätta så. Hörs snart igen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0