snow

Kallaste dagen



Den här dagen går till världshistorien!
Den kallaste dagen i augusti någonsin! Eller ja, det är min teori iallafall! Det är mitten på augusti och temperaturmätaren visar.. 14 grader! F j o r t o n jävla kalla grader! Jag trotsar med klänning (och varma skor - har fuskat då bilden är från en annan dag). Det är SOMMAR och då ska man kunna vara barbent! Där med basta! Minns ni min protest mot hösten? Jag klädde mig i shorts/klänning till 15:e september. Jag och Karolina kämpade, huttrade och gav upp bara någon dag innan vår barbentsperiod gick ut. Tyckte ändå det var strongt gjort! Den här dagen har jag hur som helst spenderat med MarcusVäla. Jag testade Levis-jeans och Nike-tröjor. Men när det är 70% är det ofta bara jättesmå/jättestora storlekar kvar. Vi åt världens godaste grekiska mat - gyros (kebab, pommes, stark sås, sallad, oliver och tzatziki). Ska leta med ljus och lykta efter gyros i Parga, kan inte minnas att jag sett det? Nu ska jag äta köttfärssås och spagetti och sen ska jag till Marcus igen. Måste passa på att ses nu när han äntligen har semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0