snow

Klänningväder

 
Hej på er! Innan jag åkte på semester hade jag varit ambitiös och gjort en packlista - för att minimera packningen och verkligen utvärderat efter Malta för att inte ha med mig ett plagg för mycket. Jag hade fel. Efter den här resan säger jag som så - 2 strandklänningar, 3 "finklänningar" till kvällarna, ett par shorts och två linnen/t-shirts. Inget mer behövs. Jo, bikini och allt sånt runt omkring förstås men i klädväg behövs inget mer. Jag älskar att bära klänning - det är luftigt, skönt, praktiskt och sen känns det som att man får passa på när man är utomlands och det är varmt för hemma i Sverige är klänningdagarna räknade. Hur som helst. Maja - och förmodligen ni andra 29 läsare - ville få en närmare titt på klänningen i ett par inlägg ner. Och självklart ska jag ordna det. Era ord är min lag. Nej men helt ärligt blir jag så glad när ni ger förslag på "ämne". Det gör ju att min fantasi tillåts att sina ibland. Okej. Ni får även en titt på min Greklands-klänning som passade üpperligt denna vecka. Matchar flaggan. Älskar att den är singoalla. Kommer från Zara. Den bruna klänningen är köpt HÄR.

Kommentarer
Postat av: Maja

De är supersnygga båda två! :D

2016-08-25 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0