snow

Ny tidningsera



Hej Bloggis!
Känns som att klockan är bra mycket mer än två! Men det kan ju bero på att jag varit uppe långt innan tuppen idag! Har nämligen jobbat under förmiddagen så när klockan slår elva, och jag går hem, känns det som att klockan är mycket men är så skönt att komma hem lagom till lunch. I eftermiddag har jag packat lite, handlat till resan och det bästa av allt - valt tidning till solstolen! Gillar att välja och vraka men blir ofta besviken då tidningarna mest är fulla med massa reklam. Är de inte? Tror även jag samlat ett och annat vuxenpoäng då jag tycker Solo och Veckorevyn känns.. avlägsna. Det tonårssnackas hit och dit. Nä, jag börjar känna mig för gammal för dem! Den här gången ska Femina få följa med till Grekland. Är det en damtidning? Jag har ingen koll.. Men innan vi drar iväg ska en förkylning botas, Marcus bror ska firas och sen ska jag även hinna med ett till kortpass på jobb. Sen så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0