snow

På svensk mark


Hej från hemmaplan!
Efter en mycket turbulent flygresa är vi äntligen på trygg mark igen! Vi lyfte vid 21 igårkväll alltså jag tror att det har skakat nästan konstant mellan 21:30-23:30 - typ 75% av flygtiden, hemskt! Det som jag tycker är absolut läskigast med att flyga är denna turbelens och igår försökte jag bara tänka att skakningarna inte är farliga och att det bara handlar om mina egna tankar. Låter det flummigt? Det funkade iallafall! Bortsett från den lilla detaljen så har vi haft en helt underbar vecka! Jag var så förkyld och nere när vi åkte förra måndagen och kände hur en riktig grisförkylning höll på att smyga sig på men vet inte vad som hände? När jag vaknade upp på tisdagen kände jag mig så gott som fullt frisk! Var så glad över det!! Lovar berätta allt om veckan men först måste jag ladda över alla bilder - vi hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tröjan/toppen/klänningen som du har på dig på sista bilden ser riktigt snyggt ut! Det får du visa närmare! :)

2016-08-23 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0