snow

Pizzakväll

På tal om klänningar - här är mitt senaste inköp. Är kär i den.

Hej hallå!
Ännu en sommardag är på inträde - underbart! Jag startade morgonen med en långpromenad med Maja. Riktgt härligt! Maja är min äldsta kompis tror jag - eller säger man så när man menar att jag känt henne längst? Jaja, har ingen bild från vår runda så blir inte lika roligt att blogga om. Hur som helst. Igår handlade jag till gårkvällens middag och till kvällens fredagstacos-mys. Vi tänkte testa att göra fishtaco - med guacemole och mangosalsa som tillbehör. Återkommer hur det blev. Igår körde vi på ett säkert kort - jag, Ana Maria och Matilda. Pizza! Lärde känna dessa relativt nya vänner (om vi nu ska kategorisera alla) när vi pluggade till socionom. Trodde faktiskt att det skulle bli svårt att hålla kontakten när en efter en slutade på programmet. Nu är det bara Matilda som är tapper och går kvar. Heja dig! Men vi lyckades hålla ihop och det är jag så glad över idag. Vi brukar ses i Matildas 20 kvadratsmetersstora lägenhet och laga mat. Igår blev det hemmagjord pizza och pizzasallad (har ju testat många olika sätt att göra pizzasallad på och den HÄR blev så bra). Så gott! Med mozarella, skinka, räkor, paprika, ananas, champinjoner och massa oregano på toppen förstås. Fullträff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0