snow

Semestern fortsätter

Ser ni Marcus?

Har försökt blogga flertalet gånger men det går verkligen inte. Vet egentligen inte varför jag ger mig på det igen. Blir ju bara irriterad. Hur som helst så kör vi en dag vid poolen. Igår var vi på stranden en heldag och alltså vattnet. Det är SÅ turkost. Min kusin är också här på semester (efter allt positivt jag skrivit på bloggen om Parga så bokade hon och hennes man en resa hit) och hon säger att havet är som i Thailand. Måste ändå vara ett rätt bra betyg! Nu ska vi ta vara på de här sista dagarna av semestern och Grekland! Parga är fantastiskt! Ikväll har vi förhoppningsvis bord på restaurangen som ligger etta på Tripadvisor. Hitentills har vi blivit positivt överraskade över all mat. Vällagat och varierade rätter. Det sägs att lyx-gyros finns på menyn ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0