snow

Sommaren 2016

 
Så var semestern och sommarlovet slut för den här gången.
Ska jag vara helt ärlig har jag inte varit särskilt sugen på att börja med vardagen igen. Men så i förrgår gick jag en promenad på kvällen och summerade min sommar (gör ni också sånt?) och kom fram till att den varit riktigt bra! Jag skrev ner en massa härliga sommarplaner på en lista i juni någon gång. På saker jag absolut inte ville missa i sommar. Jag har bockat av en av kanske 15 punkter, haha. Men alltså dagarna har verkligen svishat förbi och blivit fyllda med massa roliga människor, platser, aktiviteter och jobb utan att jag behövt planera. Så några vidare sommarplaner behövdes visst inte. Hur som helst så har jag varit med om två fantastiska resor - en med familjen och en med Marcus. Jag har hunnit träffa de flesta kompisar, ätit ute mer än någon sommar tidigare, trivts på mitt intensiva sommarjobb med kollegor som gjort att det har funkat och sen har jag hunnit träffa "gamlingarna" också - vilket känns bra i hjärtat. En väldigt bra sommar med andra ord! Om det skulle vara något jag saknat så får jag ändå säga T R Ä N I N G. Nog för att jag går många promenader men den där härliga känslan som infinner sig efter ett joggingpass har jag saknat. Det får jag - som alla säger så här års - ta itu med i höst. Tack sommaren 2016 - för alla minnen jag kommer leva länge, länge på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0