snow

Strandhäng


Vilken härlig dag!
Vilket väder att komma hem till. Det har känts som oktober hela augusti men nu plötsligt vände det. Så jag och Elina tog vårt pick och pack och åkte till stranden. Det blåste så där behagligt och var lagom varmt. Skönare värme än i Grekland. Men havet var inget att hurra för. Grumligt och skitkallt. Där slås Medelhavet med hästlängder. Vi passade på att äta glass också. Eller ja, Elina åt gurkbitar och jag åt jordgubbsglass. Mm. Nu har precis skrivit ner en lång inköpslista. Ikväll ska jag till Helsingborg där pizza ska lagas och imorgon har jag och Marcus bjudit in oss själva till ett par kompisar. Har gjort så ett par gånger att vi tar med ingredienser dit och lagar middag till dem. Får bli så när man inte har någon egen lägenhet att bjuda in till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0