snow

Verkligheten



Hej hallå!
Nu är jag inne på sluttampen av sommarjobbet för den här gången. Fast ska jag vara helt ärlig kändes det nästan som att jag trappade ner redan i slutet på juli, innan jag åkte på semester. Nu känns det mer som att jag tar några extra pass innan jag slutar helt. Vill även lägga in en lite varning om tysta bloggdagar. Jobbar mycket de närmaste dagarna så hörs när vi hörs helt enkelt. För övrigt har hösten kommit för tillfället. Det känns som oktober ute - kalla vindar och blåsigt som tusan. Men jag gillar inte, som ni kanske vet, att alla börjar prata om höst i augusti. Det får man inte göra förrän det är oktober på riktigt. Så nu och några veckor framöver lägger jag ner bloggläsandet. Det passar ändå bra i min Internet-detox, haha. Nej, nu måste jag återgå till avdelningen, rasten är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0