snow

Bachelor & Rocky roads



Alltså vad hände i Bachelor igår?
Jag berömde ju Sebastian igår och tyckte att han verkade vara en så härlig kille men nu visar han sig vara riktigt oskön. Kort och gott valde han Jennie i den sista roscermonin men en vecka efter att de kom hem från Aruba började han träffa Annica, den andra tjejen som det stod mellan, bakom Jennies rygg. För den som är intresserad kan läsa Jennies långa blogginlägg HÄR. Tycker det är rent av patetiskt när en nästan 40 årig man inte vågar föra fram sina åsikter, kunna försvara sig själv och behandlar tjejer på det här sättet. Usch! Nu till något trevligare. Jag har tagit jullov. Välbehövligt jullov har jag tagit. Jag har bestämt mig för att vara ledig fredag till måndag. Så jäkla skönt ska det bli! Ikväll är planen att komma i julstämning. Släppa skolan. Titta på Leilas jul. Baka Rocky Roads. Tända massa ljus. Skriva julrim. Slå in de sista julklapparna och sist men inte minst (med risk för att förstöra stämningen totalt)- se sista avsnittet av Bachelor. Hoppas ni får njuta av ledighet, era familjer och det viktigaste av allt.. (hur klyschigt det än låter) att ni får vara friska! Glad torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0