snow

Final


Sitter på tåget, som vanligt!
Har haft sista dagen i Lund på många veckor. Skönt att slippa pendla men tycker det är rätt jobbigt också - för nu börjar hetsplugget inför tentan. Ska försöka att inte stressa upp mig i onödan - det var trots allt mitt enda mål den här terminen. Förmodligen kommer jag ha läst tillräckligt så nu ska jag fokusera på att inte noja och oja mig för mycket! Jag står med andra ord inför den största utmaningen någonsin, haha. Kommer gå åt helvete. Men jag ska ge det ett försök! Nu byter vi ämne. Lyssnar på den härligaste låten på länge - Helt nära dig med Little Jinder (eller ja, Ted Gärdestad). Så fin text! Vi byter igen. Längtar till ikväll - det är ju final i Bachelor! Tror han kommer välja Jenny men hoppas på Annika. Ser ni? Det är SÅ bra! Gillar årets bachelor mer än förra årets! Sebastian känns jordnära, rolig (vilket Pär också gjorde) men säger inte "har så bra energi" (som Pär) när han tycker någon av tjejerna ser bra ut utan säger det till dom istället. Nej nu ska jag hoppa av tåget, som kört k reducerad hastighet halva vägen hem. Marcus håller på att laga pizza så ska bli riktigt gott att komma hem. Förberedde en pizzasallad igår - halva grejen med äta pizza tycker jag. Glöm inte Bachelor. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0