snow

Härlig helg!

Födelsedagsbarnet!

God morgon!
Redan måndag igen! Hinner knappt blinka innan helgen passerar! I fredagskväll var jag i Lund - för julmys med klassen! Så himla trevligt ordnat! Alla köpte med sig en ätbar present som vi spelade julklappsspelet med, drack glögg och hann prata om annat än sånt som berör skolan - mycket härligt! I lördags tog jag lång sovmorgon (den stora för- och nackdelen att bo med Marcus - han kliver upp två timmar tidigare än mig på vardagarna så tycker det är motiverat att han ska få sova ut - men sen heter jag ju Effektiv i mellannamn så är liten kluven till det här att gå upp vid elva). Sen fick vi lite bråttom - skulle hinna baka, handla, laga mat, städa och trolla fram ett större bord till klockan slog 18. På kvällen bjöd vi nämligen hem våra familjer för att fira Marcus födelsedag! Åt tacos och en kladdig citronkaka. Igår försökte jag att bara ta det lugnt. Åt lunch hos mamma och pappa, gick en långpromenad med en podd i lurarna och på kvällen jobbade jag några timmar. En skön helg måste jag säga! Nu kör vi sista racet här innan det nalkas jul! Har ni julkänsla än? Mitt mål med veckan är att komma i stämning! Glad måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0