snow

Julafton


Som den Disney-fantast jag är skriver jag till er medan Kalle rullar på i bakgrunden.
Hoppas ni har en mysig julafton och firar på bästa sätt! Vet inte riktigt vad jag tycker om julen - försöker att inte ha så höga förväntningar på julstämning och att det ska vara "på ett visst sätt" för då blir jag vara besviken. Vet inte exakt vad jag ville säga med det - mer än att det kan bli bra oavsett om det blir som man tänkt sig eller inte. Nu ska jag inte flumma iväg. Igår kväll åt vi grillat hos min familj, spelade Mario Kart och senare på kvällen spelade jag och Marcus Bingolotto, utan vinst tyvärr. Satt på helspänd då jag var en "Bertil 20" ifrån 50 000. Undrar hur många som tänker så, haha. Fascineras över hur det där spelet fungerar - vad händer med alla de lotter som inte säljs? Är det förhandsbestämt vilka lotter som är med vinst/nit? Idag har vi kollat ikapp julkalendern - så fint den slutade! Önskar er alla en riktigt god jul! Skickar er massor med varma julhälsningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0